Health Impact : Corporate Profile

Health Impact

 

ประวัติบริษัท

บริษัท เฮลธ์ อิมแพค จำกัด ก่อตั้งขึ้นในปี พ.ศ. 2542 เพื่อดำเนินธุรกิจจัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เพื่อสุขภาพ โดยเริ่มจากความเชี่ยวชาญของบริษัทฯ ทางด้านธุรกิจผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร และได้ขยายธุรกิจมาสู่ธุรกิจผลิตภัณฑ์เพื่อความงามและผิวพรรณในปี 2544 ในนามบริษัทในเครือ คือ บริษัท วีต้า พาร์โก้ จำกัด จากนั้น ได้มีการขยายธุรกิจไปจำหน่ายสินค้าในต่างประเทศ เช่น ประเทศจีน ประเทศญี่ปุ่น และประเทศรัสเซีย ตามลำดับ

ตลอดระยะเวลาที่ผ่านมา บริษัทฯ ได้มุ่งเน้นในการวิจัยและพัฒนาผลิตภัณฑ์ เพื่อยกระดับคุณภาพของผลิตภัณฑ์ให้เป็นที่ยอมรับทั้งในประเทศและต่างประเทศ จากความมุ่งมั่นดังกล่าว จึงทำให้ บริษัทฯ ได้รับความไว้วางใจจากโรงพยาบาลชั้นนำ ร้านขายยาทั่วประเทศ และบุคลากรในวงการสาธารณสุขมาเป็นเวลานานกว่า 10 ปี

ปัจจุบัน ผลิตภัณฑ์ของบริษัทฯ มีการจัดจำหน่ายในโรงพยาบาลชั้นนำ ร้านขายยาทั่วประเทศ และร้านสะดวกซื้อ 7-Eleven โดยมีบริษัท ดีเคเอสเอช (ประเทศไทย) จำกัด เป็นพันธมิตรในการดูแลการกระจายสินค้าในประเทศไทย

วิสัยทัศน์

บริษัทฯ มุ่งเน้นการพัฒนาผลิตภัณฑ์และบุคลากรของบริษัทฯ สู่ความเป็นเลิศ พร้อมกับยกระดับคุณภาพชีวิตให้กับผู้มีส่วนเกี่ยวข้องทุกภาคส่วน

พันธกิจ

การจำหน่ายผลิตภัณฑ์จะมีเกณฑ์ในการคัดเลือกและควบคุมคุณภาพ ดังนี้
1.ผลิตภัณฑ์ของบริษัทต้องมีผลงานวิจัยและข้อมูลทางวิชาการที่สนับสนุนประสิทธิผลที่ชัดเจน
2.ผลิตภัณฑ์ของบริษัทจะทำการผลิตโดยใช้วัตถุดิบอันทันสมัยซึ่งได้รับรองจากศูนย์วิจัยชั้นนำทั่วโลก
3.ผลิตภัณฑ์ของบริษัทมุ่งเน้นคุณภาพและความปลอดภัยของผู้บริโภคเป็นอันดับแรก
4.ผลิตภัณฑ์ของบริษัทออกแบบมาสำหรับดูแลปัญหาทั่วไปทางด้านสุขภาพและสภาพผิว

History

Health Impact Limited is established in 1999 as a pharmaceutical company which specialized in health supplement product. Shortly afterwords, its affiliate company named Vita Parco Company Limited was found to expand business to cosmeceutical products. Overtime, our business expansion continues to overseas market such as Republic of China, Japan and Russia.

From our beginning, we have committed to research and develop process to improve our product quality to the highest standard.
Thanks to our devotion in business excellency , leading medical institutions, nationwide pharmacies. And medical personnel have consistency put their trust in our products for decades.

Today our products have been sold in prestigious, hospitals, pharmacies and 7-Eleven convenient stores. Our distribution services has been provided by DKSH (Thailand) Limited.

Vision

Our company aims to consistency develop our products quality and human resources towards excellency in pursuit of quality of living improvement to all stakeholders.

Mission

Our main criteria each of our products must aligned with strict rules as follow :
1. Effectiveness of our product shall be supported by credible researches or empirical studies.
2. Formulation of our product shall be supplied by state-of-the-art raw materials from all over the world.
3. Our first priorities are quality of our product and customer safety.
4. Our products are formulated to alleviate commonly found health problems or skin problems.